GRY

piątek, 23 sierpnia 2013

Viola cierpi..

Violleta chyba po tym tygodniu cierpi. W dzisiejszym odcinku Leon najzwyczajniej w świecie ją odtrącił. A Herman jet pod ,, urokiem;; Żejt. I ta małpa chce ją wysłać do internatu ! Ale jak znam życie to do ślubu nie dojdzie mam nadzieje.. Poirytował mnie koniec odcinka jak Thomas zbliżył się do Violi w zamiarach pocałunku. Myśle że go odtrąci ; ). Ale jestem ciekawa również Poniedziałkowego odcinka w którym Leon słowami skierowanymi do Thomasa postanawia wrócić do Violetty . Tylko czy ona po tym wszystkim tego ze chce ? Na koniec tylko powiem że jak mało kto w czwartkowym odcinku gdy Violetta zaśoiewała z Leonem Podemos prawie się popłakałam ze szczęści. Po czym w natępnym odcinku oczywiście i zranił mnie i ją :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz