GRY

piątek, 30 sierpnia 2013

Co za FINAŁ !

Mogliśmy się spodziewać takiego zakończenia. Ten odcinek był wspaniały ! Występ i wszystko . Ludmiła pogodziła się z Violą .. Ciekawe na jak długo. Musimy niestety pożegnać się z Thomasem . Tak szczeże to za nim nie przepadałam ale wolałabym go zamiast tego Diega. Będzie sto razy gorszy niż Leon na początku serialu. Rozczarował mnie fakt że jednak sprawa Leon czy Thomas nie została wyjaśniona . Obawiam się że w 2 sezonie na początku  nie będą ze sobą. Wracając do dzisiejszego finału występ bardzo mi się podobał zwłaszcza chłopaków z piosenką ,, Are you ready for the ride ''. To jedna z moich ulubionych.To był piękny odcinek ! Wciąż mam jeszcze wypieki na twarzy . Ale gdy Violetta mrugneła ,, do nas '' i zaczeły iść napisy poczuyłam pustke. Może myślicie że gdy będzie przerwa serialu mój blog też będzie miał przerwe . Jeśli tak myślicie to nie macie racji. Jutro podam wam najbardziej prawdobodobą date 2 sezonu. Wciągu tej przerwy będa wam przedstawiać nowych Bohaterów i różne informacje. Więc nie martwicie się ja nie będe miała przerwy. Jeśli ktoś z was nie obejrzł FINAŁOWEGO ODCINKA MA SZANSE OBEJRZEĆ GO JUTRO O 10 00 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz